Geoblog.pl    pzet    Podróże    Bałkany 2009 - Ekspedycja Indkubator. Autostop.    Lwow cz II

Lwow cz II

Ukraina
Ukraina, Lwów

Ahoj Marynarze.

Sytuacja przedstawia sie nastepujaco : jest godzina 21.25 , temp 12 st C. , zachmurzenie umiarkowane. O godz 23.15 wsiadamy w pociag , ktory za jedyne 80 chrywien na glowe zawiezie nas do Vadyl Siret na rumunskiej granicy. Szacowany czas przybycia godz. 8.10. Co wazne.. mamy wagon sypialny!!! Zatem nocleg w ruchomym komforcie. Wczorajsza noc uplynela nam pod znakiem blueasa. "W ostatniej chwili" akompaniowal ksiezycowi na dachu naszego hotelu , a my wiernie sluchalismy. Koncert w tak zacnym lokalu pozwala nam z duma stwierdzic , iz LWOW ZOSTAL ZDOBYTY!
Do zobaczenia w krainie wampirow!
Cieszcie sie , czesc.
Pierduten , Electro , "W ostatniej chwili"

!!! Wiadomosci z ostatniej chwili !!!

Nie minelo dwa dni , a 'W ostatniej" stracil juz recznik i okulary.. Czyzby brak doswiadczenia ? Nie wiem... ale skutecznie odbija to sobie lojac nas w pokera.

PS. Wszystko sie zmienia... stad wlasnie wyniklo
Ze odszedl "Janosik" , "Gestocken" jest dzis , Jo!

Tjotia Halinka
Tjotia Halinka - 2009-09-06 20:31
Cześć chłopaki ! Wybraliście się w tą stronę na mapie, gdzie nie należy się niczemu dziwić (nawet mafii w mundurze ).Pozdrawiam Was serdecznie i czekam na kolejne wpisy.PAPA

szaman
szaman - 2009-09-07 10:21
Piszcie ze szczegółami gdzie jesteście w Transy bo wkraczacie na znane mi rejony :)

pozdrawiam podróżnicze pyski i szerokoście życzę:)

Coś się zmieniła z autostopowej w kolejową Wasza podróż ale i tak dalej mi się podoba

mama K.
mama K. - 2009-09-07 17:33
Witajcie
Cieszę się, że Ukrainę przejechaliście "tylko" z takimi przygodami. Szczęśliwie kontynuujcie swoją wyprawę.