Geoblog.pl    pzet    Podróże    Maroko 2008 - ekspedycja INDKUBATOR. Autostop.    As-Sawira , wietrzne miasto.

As-Sawira , wietrzne miasto.

Maroko
Maroko, Essaouira

Salam.

Zyjemy! Calkiem niezle zyjemy. Z Tangeru udalismy sie do stolicy - Rabatu , ktory przywital nas tanim hotelem na obrzezach mediny. Miasto jak na stolice bardzo spokojne , jedynie jego stara czesc jest bardzo ruchliwa. Turysci sa prawie niezauwazalni.. Rabat byl tez naszym pierwszym stpotkaniem z Moceanem , tak roznym od morza. Przyplywy potrafia zaskakiwac podczas plazowej drzemki , a dlugie fale maja potezna moc. Mocean zalal nam rzeczy. Po dwoch dniach pomieszkiwania w stolecznym miescie ocierajac sie o Casablanke , pociagowo-autobusowym transportem wyladowalismy w wietrznym miescie As-Sawira , ok 600 km na poludnie od Tangeru ,rowniez na wybrzezu. Pieknie tu. Wioska rybacka , tradycyjna stocznia , Mocean , Plaza pod starymi miejskimi murami , wyspy , skaly i pyszne jedzenie za grosze. Odpoczywamy , poznajemy kazdy zakatek miasta i integrujemy sie z Arabami przy ich tradycyjnych strawach. Ramadan jakby mniej odczuwalny , niz w Rabacie. Jutro ruszamy na wschod do Marakeszu , stamtad albo na polnoc w kierunku Fezu , albo na poludnie , sprobowac zalapac sie na jakas pustynna wyprawe. Na koniec napewno zajrzymy z slawetne gory RiF.

Cieszcie sie , czesc.

P.S Jest fajnie.

P.S Rodzine pozdrawiamy zawsze i w calosci , lecz teraz jest czas na pozdrowienie ZIOMOW. Uwaga. Wujek Kouczan-Pouczan z rodzina , Gremolinozord , Wojt Lekkie piorko , Hauczan-wielkopouczan , BeDoIDoDuin , Stefogluten , Lolec stolec , Envidia , LessStress brothers ,Afrodef, duch milczy z uporem , obowiazkowo Gejzemordomandolina , Siejkowski , niewierny Tomasz z Niewiadowa , Tyszanie , Zawirusowany , Szaman , Aleksander Hrabia Fredro , Lipowska , Przemek , Gombs , Habusz , Haszmed , Kamila i Agata , Lyski , Maciej , Pam siostra i cala rodzina z Miechowa. Maclaw 1 szermierz (ale slaby) , Ewa z Opola , dr Migens z zona , Wojciech Cejrowski , Bobby McFerrin oraz wszystkie piekne niewiasty niespotkane na naszej drodze

P.S Po poranku w porcie spalismy od 16 do 20

P.S Maja tu swietna muzyke , kilka plyt napewno przyjedzie do Polski. Piesni Mali powalaja na kolana.

P.S Internet dziala tak jak u nas w Polsce w czasach modemow i linni telefonicznych.

mama K.I.
mama K.I. - 2008-09-06 13:21
Kochani, dobrze, że przypływ zmoczył tylko Wasze rzeczy, uważajcie na siebie.
Ściskam i całuję mocno
Mama K.I.

pamelka
pamelka - 2008-09-06 16:23
dziękujemy za pozdrowienia wraz z którymi dotarł tajemniczy zapach Afryki... PIęKNIE!! trenerze od dziś czynnie uczęszczamy z siostra na capoeire. mamy nadzieje, ze jesteś z nas tak samo dumny jak wtedy kiedy tańczyłyśmy breaka dla feelixa i zaporożca ;p jutro lecimy na msze do krisznowców ;) piszcie duużo więcej i poprosimy stos fot!!! całuje was robaczki. nie zapomnijcie o liście dla mnie!!!!!!!!!!!!!!!! peace indorki i gołąbki ptaszki wy moje hahaa ;d

Marek I.
Marek I. - 2008-09-07 08:55
Cześć podróżnicy!!! Uważajcie na Mocean (wprawdzie to tylko Atlantyk... aleeeeee) - żebyście przez przypadek nie obudzili się w Ameryce Południowej....
No i prosimy o więcej tak pięknych fotek....
Trzymajcie się....

beduin
beduin - 2008-09-07 10:45
dzieki za pozdro świry :) to już kawał drogi za sobą cały czas śledze jak wam idzie i życze żeby poziom szaleństwa tylko wzrastał no i przywiezcie troche egzotycznego szaleństwa ze sobą i cała mase fotografii i siebie w jednym kawałku tzn każdy siebie w jednym czyli razem dwa elementy... ciekawe czy wam wyrosly wielkie brody do klatki piersiowej :D jooo!